DJÄVULENS BONING

Jag och tjejerna körde ut en runda till Väla, mest för att cornelia ville köpa en monsterdocka . Hon fick ju presentkort på VÄLA när hon fyllde år samt en massa bonus på BR så vi körde ut för att köpa dockan. Nu fanns ju inte just den dockan så det blev inget köp för hennes del, däremot hittade vi julkläder till tjejerna. Har öppnat en ny läcker barnbutik med massa fina kläder. Kommer inte ihåg vad affären heter men himla mysig. Nu har vi precis ätit danska ebleskivor med socker och sylt och jag slänger mig i vanlig ordning på soffan för att vila min rygg ett tag. Tog knäcken på mig att springa runt på VÄLA en timmes tid, suck!



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...