INLÄGGET SOM KOM BORT

Skrev ett inlägg på bloggen imorse från min Iphone men nu när jag kollar bloggen så upptäcker jag att det inte kommit in. Vart tusan tog det vägen då?
Nåja med risk för upprepning så är det en hektisk vecka jag har framför mig tack vare alla ombokningar som jag har fått göra dom senaste två veckorna pga min rygg.
Känns bättre i ryggen absolut men jösses vad jag blir trött i bröstryggen snabbt.
Just nu bränner det och jag har lagt mig på soffan för att vila den lite innan det är dax att köra till simskolan med Cornelia.
Sen har jag en kund till ikväll och ser med fasa fram emot dagen imorgon.
Om man får hoppas på avbokningar så är det välkommet imorgon känner jag, mycket massage annars, suck !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...