SJUKLING

Vaknade i natt av att Cornelia ropade. Snoret rann från näsan och ungen var bränn het. 38.8 i feber.
Ingen skolgång för henne inte idag utan det får bli till att bädda ner henne i soffan . Märktes nästan på henne igår att det var nått på gång, mörk under ögonen och känslig i humöret, typiskt sjukdomstecken när det gäller henne.
Just nu sover hon fortfarande.
Idag ska jag jobba lite men som sagt enkla behandlingar och jag har inga 50 minuters massage kunder idag så det är skönt. Känner så klart av min rygg fortfarande och jag är jäkligt trött på det nu att inte kunna röra sig obehindrat, ganska jobbigt faktisk och jag längtar verkligen tills onsdag när jag ska till naprapaten igen.
Men men nu koncentrerar jag mig på det jag har idag plus på lilla Cornelia så klart.
Hon får sova så länge hon vill och kan idag.
Själv börjar jag inte förrän klockan 10 och har en lugn morgon med andra ord, nice och behövligt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...