SPIKMATTA

Har en liten 30 minuters paus nu och har slängt mig på spikmattan. Blir trött i ryggen av att hela tiden spänna emot mitt ryggskott. Hit en tills har det inte smällt till men nu börjar dom lite tyngre behandlingarna och eftersom det är massage resten av dagen så vet i tusan hur det ska gå. Problemet är ju att allt som jag ska luta mig frammåt i är ett stort problem för det är då jag måste spänna emot med ryggen för att det inte ska gå åt helvete. Just i massage så är det ju mycket frammåt rörelser och det är bara till att hoppas på det bästa. Att ryggen håller. Skit också. Nu ligger jag här på spikmattan och hoppas på det bästa. Men strax är det dax att kavla upp ärmarna och ta itu med onda ryggar igen, nästan ett hån till mig själv.



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...