STORMEN BERIT

Hu vad det knakade i huset i natt. Förväntade mig nästan att det skulle vara utan tegel när jag vaknade men allt satt kvar där det skulle. Däremot hade det tagit i lite värre hos mina föräldrar. Staketet låg ner längs trotoaren ( heter det så? ) takpannor har blåst ner och släpet har haft ett eget liv som kört runt lite på tomten. Jag och Cornelia körde tillbaka hem för att ta rep så vi kunde binda upp staketet, det kan ju inte ligga ner. Sagt och gjort, det var jävligt tungt men vi fixade det. Band fast det i en massa träd så nu står det stabilt . Så här såg det ut när vi kom dit.





Just nu är vi hemma och eftersom tjejerna är lediga från skolan så är jag lite halvledig idag. Jag har gjort lite trolldeg som dom just nu sitter och gör konstverk av. Det blir tomtar och snögubbar, snöflingor, kaniner, julgranar och en massa annat. Sen ska konstverken in i ugnen i två timmar och om ett dygn är det dax att måla allt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...