TORSDAG

Shit, imorse när jag vaknade hade jag jävligt ont i ryggen. Satte mig till bords för att ta en kopp kaffe men blev plötsligt alldeles kallsvettig och yr. Tog mig upp i sängen där jag låg och kallsvettades i några minuter men sen försvann det lika snabbt som det flög på mig.
Tur att jag avbokade massagen även denna dagen.
Cornelia får stanna hemma från skolan idag också, fortfarande ganska tjockt snor och förkyld.
Hon får en dag till på sig att friskna till, hon saknar så klart sina kompisar i skolan så förhoppningsvis imorgon kan hon gå dit och spralla av sig lite :-)
Nu måste jag in och ta en dusch, blev ju helt plaskblöt när jag kallsvettades. Obehagligt !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...