VÄCK

Hur kan en stor nyckelknippa bara försvinna ?
Upptäckte igår att jag inte hade mina nycklar i jackfickan och inte på bordet och inte i altandörren.
Gick igenom allt , väskor, källaren på jobb, badväskan , tvätten ja till och med kylskåp och lådorna i köket ( ibland är man ju förvirrad ) men dom finns ingenstanns.
Gav upp letandet igår kväll och ska fortsätta sökandet när jag lämnat Cornelia på skolan och varit och handlat. Fattar inte var tusan dom är.
Helt spårlöst borta. Jag vet ju att jag satte dom i altandörren när jag släppte in Philippa sen gick jag ner och jobbade och nycklarna är väck.
Var la jag dom ?
Dörrnyckel, bilnyckel putsväck.
Jobbigt när man inte kommer ihåg var dom var sist. Mitt minne slutar vid altandörren.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...