FREDAG

Hej hopp, nu är det dagen innan nyår. Snart smäller vi in det nya året 2012 MEN innan dess har man lite att göra. Redovisningen till revisorn, städa ,damma, bädda rent, maila ut vinstlistan, ringa Radiotjänst, hämta produkter på posten, tvätta m.m.
Hade tänkt gå ner till Jordbodalen en runda också med Cornelia, vi har massor av bröd som vi tänkte ge till ankorna. Dom är kanske inte så hungriga men mat ska dom få i mängder.
Nu ska jag ringa Radiotjänst som två gånger på raden nu lagt på en påminnelseavgift på räkningar som vi aldrig fått från början. En gång kan ju vara sin sak men två gånger.....det är nått som inte stämmer och vad det är , det ska jag ta reda på.
Dom försöker väl få in lite extra pengar :-((
Hoppas bara inte att jag får en hostig slemmig attack mitt i snacket.
Okej, here we go !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...