VILL BLI FRISK NU

Ja, jag är ju inte sjuk så jag ligger men den här jävla kli hostan gör mig galen. Tack och lov för munskydd :-)
Cornelia har en riktigt slappedag idag, vilket hon kan behöva eftersom hon också hostar och snörvlar. Hon går fortfarande omkring i sin pyjamas och vill inte byta om till kläder.
Cassie har stuckit till Väla med några kompisar ( fattar inte hur dom pallar ) och jag skulle egentligen haft en kund nu men som glömt sin tid. Blev faktiskt inte särskilt ledsen över det idag . Vila......!!!!!
Hastade iväg till systembolaget och fick fixat det jag skulle.
Imorgon är det öppet hus på kliniken för kunderna så det är lite småsaker som ska fixas. Har man inte att göra så ser man till att fixa så man har häcken full......typiskt Tina motto.
Nu ska jag vila ett litet tag istället :-))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...