FRISK LUFT

Inte undra på att folk är hundägare, jösses man får ju frisk luft vare sig man vill eller ej, hunden måste ju ut.
Busen har varit så duktig, jag var lite orolig för att han inte skulle komma till ro utan vanka fram och tillbaks halva natten. Men när jag hade tagit kvälls promenaden igår och bäddade ner honom i sin säng så sov han som en stock , HELA NATTEN !
Helt otroligt. Nu är man ute och springer med honom så fort man har tid. Han tvingar ut en liksom.
Jaja, nu har vi varit ute igen en runda och nu ska jag ha en kopp kaffe efter att jag avklarat förmiddagens arbete. Sen blir det simskolan innan kvällsjobbet drar igång igen.
Fick ett sms från mina föräldrar kl.6.30 att dom landat i Bangkok och sen fick jag ett till kl.8.50 att dom äntligen kommit fram till hotellet. Ååååå, vad härligt. MEN om 32 dagar är det vår tur :-)))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...