UPPSKATTAT

Då var första dagen av kursen avklarad och det var tre tjejer som lämnade mig helt lyriska. Mycket givande kurs var deras kommentar.
Kul och imorgon fortsätter vi med framsidan av kroppen.
Känns bara lite konstigt att inte jobba mer idag. Jag är ju så van att alltid jobba kvällen men samtidigt är det tur för jag känner mig helt såsig i huvudet :-)och då har jag bara utbildat.
Dom andra var mer döda än levande när dom lämnade mig. Man blir faktiskt lite hjärntvättad som kursdeltagare plus att man ger och får så mycket massage att kroppen knappt pallar med det.
Har en känsla av att jag kommer att sova riktigt gott inatt.
Väntar bara på en solkund nu och sen ska jag ut på en låååång runda med Busen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...