SHERLOCK HOLMES

Det blev mitt och Jessicas bioval ikväll. Supertrevligt och mysigt. Filmen var faktiskt väldigt bra och jag gillade "slow motion effekterna" . Mycket skratt mellan varven av allvar. Klart sevärd. Från det ena till det andra nu.... Mitt i kursen som jag höll innan idag så fick jag ett sms från mor där hon skrev typ - Vi lever men två turister dog. Strömmen tog dom. ....Alltså va?! Hade ingen möjlighet att svara henne just då men jag har skickat ett sms för att få lite mer info. Vet att dom var ute på nån båtfärd men frågan är om det var under den färden som detta hände. ???? Sen sa Lasse att det stått om att 4 ungdomar från Varberg omkommit i en bilolycka i Phuket . Känns ju muntert nu när det är två veckor till vi ska åka. Men det där med att två dog.... Var mor och far med där och då ? Hu !!



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...