SHOPPING

Avslutade dagens sol och bad med att åka in till Krabi town och shoppa. Märkligt men allt jag antagligen lyckas komma hem med är ett par solglasögon . Jag hittar INGET jag vill ha. Cassie och Lasse däremot är dom som hittat mest på denna resan att fylla väskorna med och då ligger cassie hästlängder före Lars. Utbudet är ju nästan samma som alltid, inte ens en snygg väska har jag hittat :-(( . Imorgon är det vår sista dag här i Ao Nang och det blir till att packa resväskorna imorgon kväll. Sen åker vi en natt till nai harn och har en dag där innan vi sen flyger hem mot Sverige igen. Dessa två veckorna har varit långa och inte alls gått så snabbt som dom hade gjort hemma där man går omkring i sina vanliga rutiner. Nä, det har varit en lååång och slapp semester och det ska faktiskt bli liiite skönt att komma hem till sitt eget bo. Inga bilder idag tyvärr.



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...