ZUMBA

Lasse är iväg med Cornelia på pingis och jag och cassie ska snart iväg och dansa zumba. Hennes kompis Sanna ska också följa med. Får vi se om vi pallar trycket, lääänge sen sist jag dansade själv. Ska bli himla skönt iallafall att få svänga på dököttet igen:-)) I övrigt är jag fortfarande upprörd över pengarna som försvunnit och speciellt när jag faktiskt kollade bland mina pengar för att se om Cornelias 2000 bath hamnat i min påse av misstag OCH då var alla mina pengar där förutom Cornelias tyvärr. Har så jävla ont i magen och är fruktansvärt besviken och ledsen över detta. Nåja, mindre pengar för min del att ha skoj för i Thailand.




Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...