OJ DÅ

Glömde visst bort bloggen igår . Hade iallafall en lugn dag. På fm kom skinande rent och städade och medan dom var här passade jag på att göra lite ärenden. Bl.a. Så åkte jag och mor till Bolagret där vi gjorde lite småfynd. Sen hämtade jag Cornelia på skolan och sen var det till att jobba lite innan det var dax för zumba passet . Som vanligt trodde vi att vi skulle dö efter dansen :-). Ny start på tisdag ? Nån som vill med och dansa? Efter dansen hämtade vi Emma, en kompis till cassie som skulle sova här eftersom dom ska upp tidigt och vara på filborna kl8.00 för att simma. Emma bor i Glumslöv och hade annars fått gå upp i ottan för att hinna till simningen. Bättre hon sov hos oss. Så det var gårdagen i korta drag. Dagen idag blir inte lika lugn. Nä, nu ska jag väcka Cornelia . Dom stora tjejerna är redan på gång. Tjing !!



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...