ULLARED

Klockan 7.00 hämtade jag Henriette vid båtarna, sen drog vi upp till Ullared. Föeberede henne på att det säkert skulle vara mycket folk. Jag menar det har ju precis varit barnbidrag. Därför blev vi väldigt förvånade när vi kom dit halv nio och parkeringen var tom. Inget folk alls nästan. Kunde shoppa i lugn och ro, gick upp i restaurangen och fikade, tog en runda till men vid 12 tiden var vi ute ur affären. Med massor av diverse prylar. Nja, vi var ganska duktiga faktiskt som inte köpte en massa onödigt. Strosade runt i skobutikerna, panduro och MQ outlet. Där hittade jag lite till :-)) till mig. Tog en lunch och körde hemmåt. Släppte av Henriette vid båten strax efter klockan tre. Packa upp, hunnit dammsuga och torka golvet. Nu blir det mat och sen ett glas vin hos Jessica. Bye!!!!



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...