04.26

Första gången Cornelia kräker......
06.36 andra gången som hon kräker
Åh, nej !
Första kräkningen tänkte jag - säkert för mycket godis
Andra kräkningen- shit vi får nog ställa in dansuppvisningen.
Typiskt , idag är det ju stor uppvisning . Alltså jag ska nog sluta tänka .... Det sista jag tänkte igår kväll var - Bara hon ( cornelia då ) inte börjar kräkas. Varför jag överhuvudtaget tänkte den tanken det vet jag inte för Cornelia hade inte en tillstymelse till att vara sjuk överhuvud taget. Hon var pigg som en nöttkärna ända tills hon la sig 23.30 och somnade gott. Men nu ?! Tja hyfsat pigg men som sagt .........
Suck !



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...