CIRKUS

Så där ja, dagen sprang iväg i faslig takt. Efter att jag på hejat Cornelia så körde jag ut till Familia en snabb runda. Bara precis för att jag inte egentligen hade tid så hittade jag ju så klart lite smått och gott.
Skyndade mig hem för att träffa Lena och Maggan på ett fik i stan där vi bokat bord för lite lunch och träff.
Mysigt. Hem till mina föräldrar för att hämta Cornelia, där var även Cassie, Malin, Anna, Danielle, Axel, Affe och Lucas och badade i poolen. Fullt hus där med andra ord.
Nu blir det en pizza till mig och Cornelia sen ska vi på cirkusen som är i Ramlösa ( om vi får biljetter )
så det är full rulle precis som alla lediga fredagar brukar vara.
Härligt med helg :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...