MEN HALLÅÅÅÅÅ.......

Alltså, jag kallar det min lediga fredag men vart tusan tar den vägen då ?
När man gjort alla måsten tvätt, städa, banken, posten så har ju hela förmiddagen gått. Sen hade jag ett uppdrag som skulle fixas idag också, då gick där ett x antal minuter. Sen hämta Cornelia , ut en runda med Jessicas hund ( var hundvakt ) , hämta fruktlådan hos Lasse, ut på Toys R us köpa present till barnkalaset imorgon som Cornelia ska på. Hem, slänga av allt från bilen, sortera bort gammal frukt och fylla på med nytt, ner i tvättstugan igen, förbereda maten, köra Lasse till stan ( som sa ut med några på jobb ) . Hem , duka fram maten ( som var klar ), dukade undan efter maten ( fick hjälp av tjejerna, tack ). POFF..... så var det kväll och MIN lediga dag är ett minne blott.
Nåja, det ända som krävs är BÄTTRE planering och en massa MINDRE måsten.
Nu är det iallafall kväll och jag ska ta mig ett glas vin.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...