VILKET VÄDER

Dog ju nästan av värmeslag när jag satte mig ute för att dricka eftermiddags kaffet. Shit vad varmt och gott !
Snart är min dag klar, ett par kunder till och klockan 19.30 stänger jag butiken :-)
Just nu en kopp kaffe som sagt och lite mys med Cornelia som varit på Heden hela dagen och tävlat.
Det var en stolt tjej som kom hem och berättade att det faktiskt gått bra, hon blev inte sist nån gång.
Var det kul undrade jag men svaret blev NEJ.
Hon var så orolig över att komma sist och grät och grät och ville inte alls till Heden.
Därför var det riktigt skönt att hon var vid gott mod när hon kom hem.
Nä men nu kom ju Lasse hem....I RIMLIG TID :-)
Då får jag väl ha några ord med honom också innan jobbet.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...