MIN DAG IDAG

Nä då, jag fyller inte år men idag är det ändå min dag.
Började dagen med en fotvårdsbehandling nere på Elineberg hos Kropp o Fot. Hade bokat in 1 1/2 timmes behandling och den bestod av allt inkl. parafinbad för fötterna . Helt fantastiskt bra, alltihop. Kan jag absolut rekomendera. Kostade 470 kr för allt och då fick jag även välja ett par strumpor att stoppa mina mjuka fötter i.


Nu ska jag ha en kopp kaffe innan jag fortsätter med MIN dag som även kommer att innehålla ett besök hos bästa Sara på Ivan selemba salongen för hårfärg och klipp. Tänk, vilken underbar dag jag planerat in för mig själv. Njuter !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...