04.57

Suck, klarvaken var man då. Försökte verkligen somna om men det var helt omöjligt. Jag som trodde att man skulle börja varva ner inför semestern och inte varva upp.
05.30 gick jag med andra ord upp. Två hektiska dagar kvar sen hålls det semester för min del :-)
Det ser ut till att bli en kanondag idag också och förhoppningsvis kan man få njuta av solen ett litet tag idag.
Cornelia ska på pingisläger , en massa roliga aktiviteter väntar henne. Förutom pingis sp skulle det bli busfabriken för dom som ville eller laserdom. Sen skulle dom bada, ha filmmys och äta gott på kvällen och nösta dag blev det också pingis och aktiviteter innan lägret slutar. Cassie ska på dansläger även idag så det är full rulle för tjejerna . Själv ska jag in i duschen, första kunden kommer om två timmar och sen hållet man på till kl. 19.00.
Men som sagt, lite sol ska jag nog hinna med mellan varven :-))



Himlen ser lovande ut denna morgon kl. 05.55.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...