GODMORGON

Typiskt att man inte kan sova när man väl är oberoende av nån klocka. Vaknade först vid 6 tiden , försökte somna om. Lasse gick upp efter ett litet tag, även han vaknade tydligen tidigt . Låg och läste lite innan jag masade mig upp ur sängen. Lika bra att gå upp . Nu har man fått i sig kaffet, läst tidningen och en dusch väntar. Vid 10- tiden ska jag möta Maria på väla och ha lite tjejmys. Ikväll bär det av till mina föräldrar där det väntas födelsedagsmiddag.
Har fått ännu en bokning till bambukurs som ska bli av i början av september. Kul !
Nä, får väl ta och hoppa in i duschen......
Lasse är ute och cyklar en runda på hans nya cykel :-)
Flitigt!



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...