GODMORGON

Idag är det då dax för cassie att lämna hemmet :-)
Konfirmationsläger har hon framför sig nu och kommer hem först den 10 augusti :-(
på Cornelias födelsedag.
Hela dagen igår packade hon och städade av sitt rum. Blev också en runda till Familia på jakt efter en ny bikini till henne, pust! Det var minsann inte det lättaste men till slut hittade vi en som passade och som inte hade för små byxor. Jisses, antingen var byxorna för små, för låga , satt högt upp i rumpan , för breda eller obekväma. Jag hittade till slut en bikinibyxa som jag visade henne och hon fnyste åt dom men jag övertalade henne till att prova dom och guess what.... Dom satt jättebra och cassie sa - This is it !
Tack gode Gud säger jag bara. Annars var gårdagen ren slappedag , skönt att ha tre härliga veckor framför sig nu då man bara kan vara.
Men först ska jag bara vänja mig vid tanken på att det kommer vara jävligt tomt utan cassie. Snart dax att väcka henne !




Ha så skoj gumzan på lägret .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...