TILLBAKA

Körde hemifrån kl. 06 imorse . På vägen ner genom Danmark körde vi in i världens regnoväder, fick köra dödligt sakta för man såg inte ett skit. Nåja, vi överlevde det också. Tog oss till bordershop och hamstrade massor av vin och goda likörer :-))
Därefter tog vi oss till Burg och körde inom nielsons. Där blev det lite mer vin :-)
Vi körde sen in i Burg centrum och jag blev väldigt överraskad över vilken fantastisk stad det var. Väldigt väldigt fin. Här blev det lite mat i magen och sen gick vi omkring och strosade runt. Vädret var på topp :-)
Efter några timmar styrde vi kosan hem åt igen. Ombord på båten TILL Tyskland hade jag doftat på en jäkligt god parfym och den skulle jag bara ha nu på vägen hem. Tusan fel båt.... men lyckades till slut hitta den även ombord på denna båten efter att ha frågat personalen om hjälp.
Den doftar chocklad :-), haha låter kanske galet men åh vad god den är
Har aldrig sett eller hört talas om den förr och är glad över mitt köp



Typiskt nog så hittade jag en parfym till på väg mot kassorna men valet blev min chocklad parfym men den andra ska jag absolut lägga på minnet



Nu har vi kommit hem och lastat av bilen som var ganska välfylld :-)



Vill tillägga då att mors tre lådor vin samt några boxar inte ingår men är dock med på bilden.
Nu ska vi prova ett vin som jag fastnade för och gissa vad.......
Chocklad/ merlot
Ha ha, märks det vilken vecka man är inne i ?!




Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...