FANTASTISKT

Phu, nu är man slut i kroppen efter denna intensiva dagen. Konfirmationen var helt fantastisk, så annorlunda och otroligt bra och medryckande sånger . Cassie spelade trummor , höll tal, samlade in kollekten och det dansades och showades i en timme. Otroligt bra och underbar konfirmation. Det som också skiljde sig från övriga konfirmationer var att ungdomarna tågade in i kyrkan iförda sina vanliga kläder och efter sång och dans så blev dom klädda i sin konfirmationsdräkt medan vi sjöng en sång. Hade jag vetat att konfirmationen skulle vara SÅ bra så hade jag videofilmat ALLT.















Gudmor Lisa fick vara med och göra en handpåläggning på cassie






Gudmor Lisa






Prästen









Sen fortsatte det hemma hos oss med mat och tårta
Tårtorna var fantastiskt fina , en kund till mig som gjort dom ( och hon är inte konditor utan gör det för att hon tycker det är kul.







Kvällen avslutades med lite spontan bugg :-))












Lisa och Stella myser vid brasan



En härlig dag och jag är övertygad om att cassie haft en underbar dag

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...