GODER AFTON

Då äntligen var det helg :-)
Är ganska trött på hostan nu och för att inte tala om källarväggen  som just nu i detta ögonblick håller på att smulas isönder.
Får seriöst ta ett tag i helgen och skrapa bort all färg, ser ju inte klokt ut.
Får nog fixa en ommöblering också så jag kan dölja den där förbaskade hörnan lite bättre.
När man tror man kan koppla av så kommer det mer skit.
Dessutom ska vi ha ett 20 tal barn på kalas också på lördag då Cornelia bjudit in till 50-tals kalas
Kan ju säga att häcken är full som vanligt :-)
Ja ja, det är iallafall helg :-) och jag börjar fira den med en fotvårdsbehandling nere på Elineberg.
Ska njuta ett litet tag :-) sen på sen eftermiddagen ska jag , Cassie och Cornelia gå och se premiären av filmen Modig på Bio. Älskar tecknad film trots min ålder :-)
Nä, nu ett stooooort glas vin.
Godnatt
Föresten, kollade min vecko statistik, länge sen jag gjorde det

Sverige 333
Ryssland 40
USA 22
Storbritannien 21
Frankrike 2
Malaysia 2
Kanada 1
Tyskland 1
Finland 1
Sydkorea 2

Vem tusan sitter i sydkorea och läser min blogg ????
Nu till vinet.





Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...