JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT

Cassie kom hem för ett tag sen från campingen med Malin. Nu medans cassie varit borta så hade hon och Malin fått ett medelande från prästen att det gått löss på konfalägret. Suck!
Det första vi gjorde när cassie kom hem var att lusa av henne. Jag hittade nått smått och bad henne zomma in det med sin kamera. Sagt och gjort, hon tog kort på saken och gissa vad..... !!!!! Det hade ben. Alltså fy fan vad jag är trött på detta nu, som tur var hade jag lite lusmedel kvar sen förra omgången löss och det var bara till att preparera cassie. Lasse är och spelar pingis med Cornelia med det får bli ett stopp på Apoteket innan dom kommer hem. Suck, suck och dubbelsuck.




Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...