TAR DET ALDRIG SLUT

Inte nog med att man hostar så man nästan spyr tjockt slem utan när man sitter med första kunden för dagen och ger personen ansiktsmassage så upptäcker jag.....
mörka fläckar på väggen. Först tänker jag, vilken konstig skugga det är på väggen sen inser jag
FAN, det är fukt igen i väggen. När kunden går så slänger jag mig ner på golvet och jodå mycket riktigt fukt. Suck!
Förra veckan syntes ingenting och nu är det helt brunt igen.
Det kanske inte är förkylning, det är kanske en reaktion på fukten.
Nu står avfuktaren inne på rummet och redan har det kommit ett par deciliter vatten :-(
FAN!
Konstigt man blir trött på skiten ?! Vilken tur att jag inte målade om hela rummet på min semester som jag egentligen tänkt för det hade ju varit helt onödigt. Nåja, nu blir det till att rulla in avfuktaren på kvällen och rulla undan den på morgonen.
Dessutom så har jag ett jättemonster som har gömt sig nånstanns också på jobb. Den hade huggtänder och han försvinna medan jag sprang och skulle ta en tidning att slå ihjäl den med. Nu vet jag inte var den är och det hatar jag eftersom jag avskyr dom jäkla djuren och det värsta av allt var att den var hemskt stor . Bläää !!!!



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...