TYPISKT MIG

Fick ett idiotryck i förmiddes . Började slipa ner ytterdörrens framsida och tvätta rent den. Skulle måla den svart tänkte jag. Nu tog det då längre tid än vad jag trott för dörren att torka efter tvätten vilket resulterade i att jag plötsligt då var sysslolös :-(
Vad gör man då ?! Jo man går ner och målar pannrummet på jobbet . Har länge irriterat mig på dom gula fula väggarna där inne och eftersom jag springer in där 10 ggr om dagen minst samt har mitt lager där inne så ser man ju dom hemska väggarna dagligen. Nu fick jag då idiotryck no 2 på samma dag och började helt enkelt att måla om där också :-)
Nu är det klart, ljust och frächt och om min far hade haft golvfärg hemma så hade jag även målat golvet där. Nu hade han ingen färg så då slapp jag ju det idag . Ytterdörren är inte torr än så den får målas en annan dag.
Men den är redan snyggare än innan



Men den blir nog bättre med lite svart färg :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...