UNDERBART

Här är så fantastiskt fint hos Kerstin och Jan. Trädgården är helt fantastisk trots att tomten ligger på ett berg. Känns verkligen som om man var utomlands. Nu är det snart dax att krypa till kojs efter god mat trevligt sällskap. Har suttit ute i "paviljongen"


och min far och jan bestämde sig för att sova ute till ljudet av regnet , lite avundsjuk är jag allt för det ser så jäkla mysigt ut





Innan jag gick och la mig provade jag deras massage fåtölj och jag säger bara....
VILL HA



Här blev man verkligen genommanglad, vilken otrolig stol. Kändes som om det var knytnävar som masserade en, underbart .
Om jag har problem att sova inatt så vet jag definitivt var jag ska sätta mig :-)))
Nattis!!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...