ÄNTLIGEN KVÄLL

Överlevde tandläkaren :-))
Så här är det , jag köpte via groupon. se en tandblekning . Jag betalade 547:- och fick 1900:- i rabatt. Har länge velat bleka mina tänder men tyckt det var för dyrt. När jag då såg detta erbjudandet så tänkte jag NU eller ALDRIG.
Sagt och gjort, blekning har jag genomlidit idag. Obehagligt , nej det som var värst var nog att man blev så jävla torr i munnen och tungan klistrades fast.
Sen att sitta med läpparna uppspärrade och bita ihop i 30 minuter är kanske inte så mysigt iheller.
Har inte kännt av det så mycket under dagen fast det börjar isa lite nu:-(
Resultatet ?! Något vitare
FÖRE: ( bortse nu från mina inkastade tänder )



EFTER:




Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...