LUGNT

En lugn och skön start på veckan har man haft. Skulle varit hos tandläkaren men den fick jag avboka pga envisa hostan. Tog en tur ner till Landskrona istället och tittade på SIA s showroom. Funderar på att ta in lite lycktor och ljus och var nere och fick inspiration. Gu så mycket fint det finns. Tror nog att jag ska fixa till nån hylla och bara ta hem liiiite. Tror jag kommer att avveckla hudvårdsprodukterna. Känner att jag har inte tid att stå och prata och berätta om produkterna när kunderna frågar. Äsch , jag bara spånar . Har inte bestämt mig än. Det andra ( sia ) säljer sig ju lite själv .
Planer bara.


På fredag ska vi testa den andra nya produkten, smärt plåstren. Har en del kunder som kommer med div krämpor som vi ska testa på för att se resultatet. Funkar det så blir det också en nyhet. Känns som om det händer mycket nu.
Men det är ju samtidigt kul med lite förnyelse.
Någon som har problem med nått???
Migrän, smärta i muskler/ leder, magproblem, hälsporre , bihålsbesvär , kolik eller något annat spännande så får ni gärna höra av er så testar vi på fredag :-) om plåsterna kan hjälpa.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...