MÖTE

Jobbade till kl. 17.30. Cilla och jag körde då för att hämta Lena, vi skulle till Idrottskliniken och ha plåstermöte :-)
Ha, ha.... Hur lät det då??Plåstermöte......!!!!!
Nä, men seriöst vi gick igenom effekten av plåsterna tillsammans med andra terapeuter, utbytte behandlingsreaktioner och en massa annat viktigt kunnande.
Tyvärr finns det tydligen folk som hoppat på det här med plåster och som inte har några kunskaper om kroppen och den RIKTIGA och viktiga patchningen vilket i sin tur sen kan bli att det bildas ett ryckte " det- funkar- inte ".
Därför är det viktigt för oss att verkligen veta hur och var man plåstrar olika besvär för att ge kunden bästa möjliga resultat.
Mycket spännande.
Kan lite kort berätta att jag idag hade en trogen kund som haltade in till mig
- Var har du mest ont just nu? Frågade jag henne.
Det var hennes knän som värkte , mest det ena ( höger )
Frågade henne om det var ok att jag provade en ny grej på henne vilket det absolut var.

- Gör vad du vill sa hon bara det kan hjälpa.
Visst visst, fram med plåsterlådan och satte några plåster.
Under behandlingen kände hon riktigt hur det jobbade i hela benet.
När vi var klara och hon reste sig upp var hon helt chockad.
- Men sa hon, jag känner mig så lätt i benet och jag har ju inte ont sa hon samtidigt som hon böjde på knäet.
Haltade gjorde hon inte längre iheller och trappan upp och ner som innan varit ett problem när hon kom var plötsligt inget problem längre.
Hon var så förvånad över detta att hon var tvungen att gå upp och ner i trappen flera gånger för att verkligen känna efter.
Hur coolt är inte det då ?!
Jag ler med hela huvudet trots hjärntvätten ännu en gång.
Sov gott, det ska jag göra .
Torsdag imorgon, ännu en vecka som blåst bort.
Poff!!!!!!




Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...