VÄRMANDE

Fick ett mail från en av mina fd kursdeltagare idag, efter att hon varit här hos mig idag med sin mamma.
Man blir ju så glad :-))))

Hej Tina


Kl 15.30 ringde jag återbud till kirupraktor ang min arm. Jag är fotfarande öm i armen men den smärtan jag hade finns inte mer, även tummen har blivit mycket bättre. Den där känslan av "slapphet" finns inte kvar, nu använder jag armen igen
Jag önskar plåster till armen för 1-2 behandlingar till och sen kommer vi till stressplåstret...kan jag skicka svar imorgon bitti när jag vaknat för där är jag intresserad av ett helt paket!
Även min mors tummar har blivit bättre, hon ska hem och måla nu och kolla hur det hjälper då.
Tack för en fantastiskt besök. Det hjälpte mig väldigt mycket att se dig arbeta, ett fint helhetsintryck...som min mor sa du är mycket duktig och passar till ditt valda yrke! Just nu känner jag mig inte alls orolig för behandlingarna längre, hm faktiskt så känner jag mig väldigt lugn...så det måste vara plåstret.
Sköt om dig. Du är en vacker person både på utsidan och insidan och jag är glad för att jag fått äran att lära känna dig.

Stor Kram L



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...