JÄKLA LYCKODAG....

Eller inte....
Började ju bra.
Hade en kund som kom och skulle ha beautytek behandling, gissa vad....
Maskinjäklen startar inte, stendöd.
Ringde återförsäljaren och förklarade problemet och dom var som frågetecken och kunde inte begripa vad som ställt till det.
Nu väntar jag på att höra ifrån en reperatör, kul - nej!
Billigt- mest troligast inte!
Nåja, det löste sig ju kunden tog bambumassage istället.
Sen i pausen tänkte jag att jag skulle dammsuga undan.
Vad händer då.....
Jo, jag lyckad knäcka handtaget när jag dammsög mattan ( våldsam? Svar nej ! )
Hittar kvittot efter lite letande och gissa vad.
2011-10-14 köpte vi dammsugaren.....
Hur lång garanti har man ?!
Får köra ner med dammsugaren när jag jobbat klart :-))
Suck !!


Hur fan lyckas man ?!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...