SOTNING

Då har förste sotaren plockat bort kajbo från skorstenen :-)
Fick rejäl rabatt eftersom jag tog och plåstrade om hans onda axel ( hihi )
Han hade ont i axeln och eftersom han såg att jag höll på med massage började han fråga om olika krämpor, det resulterade i lite omplåstring och efter ett tag så kände han att det lättade i hans axel :-)(
När räkningen skrevs blev det rabatt både på det ena och andra .
Nu väntar jag på nästa person som ska komma och kolla trycket och jag vet redan vad dom kommer att klaga på eftersom sotarnisse nr 1 berättade det.
1. Glidskena på taket
2. Lösa plattor i spisen
3. Fästa takstegen

Ser om jag kan fjäska lite för honom också :-)



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...