FREDAG

Hej och hå!
Tja vad har man gjort idag då?
Jo massor :-)
Har bl.a. Hjälpt Johan och Jessica att flytta och som vanligt ( ursäkta mig nu älskade Jessica ) var det total kaos.
Faktum var att hon hjälpt Johan i hans lägenhet och inte hunnit med sitt egna hem :-!
Blev en hel del kartonger som vi slussade på löpande band till deras nya otroligt fina och coola radhus .
Jag hjälte till och backade ner i lådor och körde skyttetrafik.
Hem och laga mat....,
Japp , ni läste rätt JAG lagade mat :-))
Sen drog jag med Lasse och vi körde ytterligare några lass :-)
Tryckte in möblerna i de två skåpbilarna , fyllde bilarna och släpade de tyngsta möblerna på plats.
Skruvade isär soffor för att få ner dem i källaren, skruvade ihop dem igen....
Till slut slängde Johan ut oss alla och tyckte vi skulle hem och fira fredagkväll.
Sagt och gjort , ett STORT glas rödvin och x faktor med tjejorna.
Imorgon fortsätter vi med de sista grejorna.
Go kvälll gott folk !!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...