FULL FART

Även idag är det full rulle :-)
Började med att hämta lite ved och två täcken hos mor och far.
Körde sen och målade att par timmar.
Hem igen, bar in extra bordet, dukade och förberedde det mesta där.
Handlat lite småsaker till morgondagen, tvättat. Hämtat grejor från perfekt Home , skulle egentligen bli levererat på måndag men jag ville ha mina tallrikar tills imorgon så jag körde och hämtade 6 stora paket på ättekulla. Sen hämtade jag fruktlådan hos Lars . Dammsugat , torkat golv och mer tvätt.
Ska strax iväg och lämna filmerna på Bogarts och köpa godis.
Men först ska jag faktiskt ha en kvart på soffan.
Det är jag värd tycker jag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...