HÄR ÄR JAG

Glömde bort att blogga igår , eller rättare sagt han inte för efter jobbet cyklade jag och Cornelia hem till Jessica . Jag och Jessica drack vin och småttisarna lekte .
Idag har jag varit åter igen en runda i huset, nu inreds det med diverse atiraljer :-))
Körde en tur till Coop på väla och handlade och mötte sen upp mor och far på KRauta . Där gjordes en del fynd, liten söt avfuktaren till källaren ( jobbet ) så nu har den stora bullriga saken fått ny plats nämligen tvättstugan. Fler fynd gjordes bl.a. Lite juleljus, lampor och div småsaker 50% rabatt .
Alltid kul med fynd.
Nåja, efter fynden blev det hämtning av fruktlådan på Lasses jobb ( tycker det blir mindre och mindre grejor i den där lådan )
Nu är tvättmaskinen igång för fullt och en kopp Java kommer sitta fint sen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...