HELG

Nu är torsdagen över och helgen börjar för min del.
Jobbade i vanlig ordning och i min lååånga paus åkte jag och cassie till mormor och morfars hus och städade, stylade och fotade.
Hämta Cornelia på skolan och hade lite administrativt att ta hand om innan kvälls kunden kom.
Sen blev det lite stress, byta om, fixa lite mat till tjejerna för att sen bli upp plockad av Cilla och Kate för att dra vidare på ett plåster möte.
Är så intressant att få mer och mer information, höra om andras erfarenheter och man blir ännu mer taggad efter varje träff.
Imorgon ska cassie få ansiktsbehandling av Cilla. Jag ska lära upp Cilla så att även hon kan ta emot de kunder som önskar det.
Cassie får ställa upp som försöks objekt, det får bli hennes fredagspraktik :)
Därefter tror jag att det är dax att damma av stakarna och försöka få in lite julstämning i huset.
Stackars Lasse har spelning ikväll och är väl först hemma vid halv ett - ett tiden inatt.
Då lär jag dra djupa timmer stockar.
Zzzzzzzz

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...