LILLÖRDAG

Japp med risk för att verka tjatig
MEN var tusan tar veckorna vägen, var det inte måndag igår?!
Helt sjukt galet .
Nåja, dagen har varit intensiv och hektisk. Gått i ett i ett från klockan 8.30- 18.30.
Mycket lugnare imorgon , men det beror inte på dålig planering utan på avbokningar.
En annan sak som är totalt galet är att jag inte har EN ÄNDA kvällstid ledig ända fram till jul.
Jo, nu ljög jag :-/ den 10/12 har jag EN tid ledig.
Har haft flera kunder som ringt idag och velat boka in just kvällstid innan jul men det är tyvärr omöjligt så vida kloning av människor inte kan genomföras.
Inte ens Cilla har en ända kvällstid :-((
Tja vad gör man om dom absolut inte kan dagtid ?! Jo man får slussa dem vidare till andra ( tyvärr)
Nä, nu är jag astrött och kryper till sängs.
Nattis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aja ngr kvällstid har jag men de e få:-(

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...