ON TIME

Pust, precis klar nu till kvällens visning. Bra planering ( eller inte ) att vara klar 3 minuter innan. Förberett lite kvällsmat också så det är bara till att sätta på plattan när jag är klar ikväll.
Var och städade lite i huset när jag jobbat klart innan idag och medans jag sen hade en solkund i solariet så körde jag cassie ner till stan. Äntligen är Sara tillbaka och vi ( jag och cassie ) har verkligen längtat efter våra tider . Först ut var då cassie och NEJ jag körde inte bara ifrån kunden i solen, jag frågade henne om det var ok och det var det :-))
Sen hem och fixa lite småtugg , fixa iordning mig och som sagt nu strax visning.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...