PRAO ELEV

Denna veckan har jag en praktikant hos mig :-)
Det är cassie som ska praktisera här hela veckan.
Vad har hon då fått göra tänker ni säkert, för hon kan ju inte massera eller utföra behandlingar.
Istället har hon fått tvätta handdukar ( äntligen har hon lärt sig hur tvättmaskinen funkar ) och hängt dem på tork.
Sen fick hon även i uppdrag att göra en snygg utskrift till vårt jullotteri som snart börjar och det klarade hon med bravur.
Jättefint !
Nu får hon ledigt resten av dagen och imorgon får hon hänga med på alla miljoner uppdrag jag har.
Just nu har jag och tjejerna avnjutit en god dansk lunch.
Ableskivor, mums fillibabba.
Snart är det dax för mig att döna ner i källaren igen och ta hand om nästa kund för dagen.


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...