SLUT

Jisses, jag är glad det inte är jag som ska söka akolval.
Trångt, varmt och mycket information.
Nåja, jag gick ut från konserthuset med två peppade tjejer som ändå verkade något klokare på deras framtida val.
Cassie har nog två klara val
Dels nicolai- estetisk med inriktning design och sen skulle hon plugga järnet för procivitas stod också högt i kurs.
Så det var ändå en givande dag, firade med att ta en fika på Expresso house och lite shopping.
Strax ska jag lämna Cornelia och Sofia hos Jessica , där blir det lite kalas innan Bosse sen hämtar dem och kvällen för deras del avslutas med övernattning hos Bosse . Jag och Lasse ska hem till Christel och Niklas på middag och cassie och Lillemor ska väl ha killar på besök :-)
Lördagen i all ära ska njutas av det som är kvar .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...