THE DAY

Utöver mitt egna jobb :-) så var jag i vanlig ordning i nya huset.
Fast denna gången var det städning som gällde. Tre timmars storstädning han jag med innan det var dax att hämta Cornelia och innan det var dax för mitt egna jobb.
Nu är man klar med denna dagen.
Lilllördag ( onsdag ) fattar inte vart dagarna tar vägen.
Tycker bara att timmarna springer iväg.
Pust !
Vad är det nu?! 40 dagar till jul !!!!
Jisses.
Kan passa på att meddela att smyckeskåpet är uppfyllt med massor av nya fina smycken nu lagom till jul.
Gunilla var och fyllde upp det igår medan jag var på zumban så jag han inte se allt förrän imorse, massor med fina grejor :-))))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...