MER DÖD ÄN LEVANDE

Pust , vilken dag!
Skulle varit klar kl. 18.30 men klockan blev över sju innan jag blev klar.
Eller klar kan jag inte säga för när jag väl lyssnat av telefonen och svarat på alla mail så var klockan åtta.
Sen var det på tvätthögen...,
MEN eftersom jag fick installerat min nya maskin idag så var det ju en fantastisk känsla. Den stora klädhögen minskade dramatiskt för att inte snacka om handdukshögen. Jisses , det som normalt är två maskiner blev plötsligt till EN.
Helt underbart. Dagens tvätt som normalt skulle bestå av 4 maskiner blev bara två :)))
Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna och se Madagaskar 3 med Cornelia.










Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...