SUCK

Hade tänkt mig ett helt annat avslut på fredagen än vad det råkade bli.
Min plan var att göra lite julgodis och ha film mys med Cornelia när hon slutat skolan idag.
Nu blev det en helt annan vändning på den planen.
Jag lusakammade mig själv eftersom jag tyckte att det kliat som fan i håret ett par dagar och värst idag.
Guess what!!!
Lööööössss.....
Fans helvete, det mer eller mindre drössla av mig.
Kollade cassie, hon såg inte ut till att ha nått. Kollade Cornelia och jag behövde inte ens lyfta på håret för att se hur det kröp i håret på henne.
Fy fan!!!
Var bara till att börja lusa av oss alla IGEN.
Bäddat rent IGEN
Massor av tvätt IGEN och jag måste åter igen säga hur jävla glad jag är för min nya fina STORA tvättmaskin.
Jävla löss, utrota skiten.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...