SVÅRT

Körde Cornelia till Isabell sen åkte jag och cassie ner till stan för att köpa färg till vårt hår hos Sara.
Sara var inte där och när jag frågade efter rätt färg till våra hår så fick vi bara till svar att det inte skulle täcka vår utväxt och att han inte kunde hjälpa oss med att hitta rätt färg :(
Suck !
Efter lite sms kontakt med sara så fick vi godkänt av henne att slänga i en vanlig toning.
Hann med att springa igenom alla affärer på jakt efter en nyårs blåsa = inget resultat .
Suck! Fattar ni hur mycket klänningar jag provade.....
Bröstförminskning - ja tack !
Åkte förbi väla.... Förbi ..... Fullt med bilar.
Fortsatte mot Familia , efter ytterligare mängder av klädbyten och provningar så hittade jag en blus.
Men va tusan ska jag ha till den då?
Nåja, bättre än inget och dessutom på rea så den blev det.
Fortsatte till game stop eller vad affären nu heter och hittade det spel som cassie ville ha, även det på rea vilket resulterade i att hon fick två spel :)
Hon lycklig och jag någerlunda lycklig stryrde vi kosan mot maxi.
Hittade hårfärger :)
Hämtade Cornelia och Isabell och hem igen.
Pust !
Nu lite solkunder innan Lasse kommer hem och sen blir det nyårs handling och systembolaget.
Jisses, vart tog denna dagen vägen då ?!
Over and out !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...