ZUMBA

Det var nära att jag hoppade zumbapasset idag. Var helt slut eftet en hektisk dag på jobb.
Bävar för nästa vecka då det dels är fullproppat i kalendern med kunder och sen vet jag att det blir en rörig vecka i största allmänhet då många kommet och köper presentkort helt appropå.
Brukar vara kraftiga förseningar just den veckan.
Men men , jag kom iväg till zumban iallafall och nu efteråt så känna det ju jättebra fast att man är helt slutkörd .
När man kom hem möttes man av en förtvivlad tjej. Cassie är helt förtvivlad , hennes söte Affe åker till Thailand imorgon och hon kommer dööööö
Säger hon.... Jag tror henne!
Nu ses dom inte förrän den 30 dec eller nått och hon har ont i hjärtat lilla stackarn :))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...